Головна

комунальне підприємство

ОДЕСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖИ

Для стабільно працюючого підприємства час проходить в напружених буднях, завдання виникають і вирішуються, і результати року, як правило, можна прогнозувати. Минулий рік не з цього ряду. Хоча б тому, що працювати довелося в умовах пандемії. Для нас це серйозне випробування, так як потік звернень громадян та організацій не зменшився і реагувати треба не тільки хорошим розмовою - за цим до нас не звертаються.


Читати далі

Для нас - працівників КП «ОІМ», реагування на звернення громадян та організацій є одним з основних напрямків діяльності. Питання найрізноманітніші і на сайті ми розміщуємо репортажі лише про деякі прикладах практичних справ, які можна уявити наочно.


Читати далі

Для нас - працівників КП «ОІМ», реагування на звернення громадян та організацій є одним з основних напрямків діяльності. Питання найрізноманітніші і на сайті ми розміщуємо репортажі лише про деякі прикладах практичних справ, які можна уявити наочно.


Читати далі

Для нас - працівників КП «ОІМ», реагування на звернення громадян та організацій є одним з основних напрямків діяльності. Питання найрізноманітніші і на сайті ми розміщуємо репортажі лише про деякі прикладах практичних справ, які можна уявити наочно.


Читати далі

Назва до цього матеріалу взято зі звіту інспектора. І дійсно, роботи зайняли майже 9 місяців. Безліч зустрічей з мешканцями, кілька робочих нарад з провайдерами. Це трапляється регулярно. Під час робіт по усуненню порушень виникають нові питання, мешканці активно включаються в справу, вказуючи на проблеми, які спочатку не обговорювалися.


Читати далі
Firefox fix